Hej:)

Hej mina bloggläsare(omjag har några :))  Jag har gjort denna blogg om gsm:) Jag kommer att skriva alla nyheter från gsm :) och alla gokoder ♥ Om det är ngt ni saknar på bloggen så måste ni kommentera! Jag tål kritik. Men glöm aldrig bort att jag har din IP- Adress. Jag är Millan21 på gsm. Jag har även modellerna Majsburken och BenAndJerrys . Kolla gärna mina modeller :) Jag kommer ha tävlingar på bloggen ibland men det är för dem som har gsm :)

Just nu är jag lite snäll ! så om du vill synas på bloggen så kan du mejla eller kommentera . Alltså att jag skriver ditt modelnamn:)

Hoppas ni läser min Gosupermodelblogg:)

XOXO Millan21


Kommentarer
Postat av: Sariz

1 inlägg WAW O.o

2011-08-14 @ 16:22:35
URL: http://sariz.bloggplatsen.se
Kommentera snälla saker!♥ Kom ihåg att du aldrig är helt anonym jag har din IP-adress♥ Nu är det bara fritt fram att kommentera♥
Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag kan se den♥)

URL/Har du någon blogg?♥:

u79ouy0 Din kommentar ♥:

fsdttrytt8
Trackback
RSS 2.0